KOMUNIKAT
w sprawie zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie z pominięciem otwartego konkursu ofert
Informujemy, że Fundacja MAMY WOŁOMIN z siedzibą w Wołominie złożyła, zgodnie z art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.), ofertę na realizację zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert:
zakres: Edukacyjna opieka wychowawcza
nazwa zadania: „Razem – integracja rodzin w Powiecie Wołomińskim
II Edycja”
koszt realizacji zadania: 13.000,00 zł
wnioskowana kwota dotacji: 9.995,00 zł
termin realizacji zadania: od 15.04.2013 r. do 14.07.2013 r.
miejsce realizacji zadania: sala w Miejskim Domu Kultury w Wołominie,
sala w Miejskiej Bibliotece Publicznej
w Wołominie,
Zgodnie z art. 19a ust. 4 powołanej ustawy: każdy, w terminie 7 dni od dnia 27 lutego 2013 r. może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać w formie pisemnej lub do protokołu:
• na e-mail: ngo@powiat-wolominski.pl
• fax: 22 776-50-93
• lub do Wydziału Spraw Obywatelskich
Starostwa Powiatowego w Wołominie
ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin
pokój 27 (parter budynku WEJŚCIE B).
Sprawę prowadzi: podinspektor Ewa Jagodzińska.
Treść oferty stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.
Wołomin, dnia 26.02.2013 r.