KOMUNIKAT
Zarządu Powiatu Wołomińskiego z dnia 16 września 2020 r.
w sprawie zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego złożonej, w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, z pominięciem otwartego konkursu ofert
Informujemy, że Stowarzyszenie Przyjaciół Kultury w Urlach z siedzibą w miejscowości Borzymy złożyło, w trybie art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057), ofertę realizacji zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert:
w zakresie: Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego,
nazwa zadania: Koncert 11 Listopada,
termin realizacji zadania: od dnia 15.10.2020 r. do dnia 30.11.2020 r.,
miejsce realizacji zadania: Kościół pw. Matki Bożej Częstochowskiej w Urlach,
koszt realizacji zadania: 11.000,00 zł,
wnioskowana kwota dotacji: 9.000,00 zł.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 przywołanej ustawy: każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać w formie pisemnej lub do protokołu:
• za pośrednictwem e-mail-a:
ngo@powiat-wolominski.pl,
• za pośrednictwem fax-u: 22 776-50-93,
• lub osobiście w: Wydziale Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin - pokój 011 (przyziemie / WEJŚCIE B).
Sprawę prowadzi: Dorota Romańczuk
Treść oferty stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.